null

1 listopada na Targówku

Drukuj otwiera się w nowej karcie
Sala konferencyjna w Urzędzie Dzielnicy Targówek. Przy stole konferencyjnym siedzą przedstawiciele służb miejskich

W związku z planowanymi zmianami w organizacji ruchu w dniu Wszystkich Świętych, w Urzędzie Dzielnicy Targówek odbyło się spotkanie informacyjne z przedstawicielami służb miejskich i mundurowych. W trakcie spotkania poruszono kwestie organizacji ruchu oraz zapewnienia bezpieczeństwa osobom odwiedzającym groby najbliższych.

Organizatorem spotkania był Urząd Dzielnicy, który reprezentował Jędrzej Kunowski - wiceburmistrz dzielnicy. W spotkaniu udział wzięli także przedstawiciele Policji, Straży Miejskiej, Stołecznego Zarządu Dróg Miejskich, Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami na Targówku, ZTP, przedstawiciele parafii, Wydział Infrastruktury oraz Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa - Delegatura Targówek. W trakcie spotkania poruszono kwestie organizacji dojazdów, miejsc postojowych oraz zapewnienia bezpieczeństwa wokół i na terenie Cmentarza Bródnowskiego. Z uwagi na ograniczony dojazd dla pojazdów indywidualnych do nekropolii, najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z transportu publicznego.  

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi organizacji ruchu w rejonie Cmentarza Bródnowskiego, zamieszczonymi na stronie internetowej: infoulice.um.warszawa.pl

Sala konferencyjna w Urzędzie Dzielnicy Targówek. Przy stole konferencyjnym siedzą przedstawiciele służb miejskich
Zobacz galerię (2 zdjęć)
Sala konferencyjna w Urzędzie Dzielnicy Targówek. Przy stole konferencyjnym siedzą przedstawiciele służb miejskich