
Informujemy, że w dniu 16 lutego 2022 r. odbędzie się LVIII sesja Rady Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
Na podstawie § 22 ust. 1 i 2 Statutu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w związku z art. 15zzx ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2021 r. poz. 2095) zwołana została w trybie zdalnym w dniu 16 lutego 2022 r. o godz. 17.00 - LVIII Sesja Rady Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
Porządek obrad LVIII Sesji Rady Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy:
- Otwarcie obrad.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany załącznika dzielnicowego do budżetu m.st. Warszawy na 2022 r.
- Przedstawienie przez Przewodniczących Komisji Rady Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy sprawozdań ze swojej działalności za 2021 r. oraz okresowych planów pracy.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej informacji na temat zakończonych kontroli w 2021 r.
- Informacje bieżące i wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Osoby, które chcą zabrać głos w trakcie obrad, proszone są o zgłoszenie tego faktu na adres mejlowy: toprus@um.warszawa.pl
Zgłoszenie powinno zawierać czytelne imię i nazwisko oraz numer punktu, którego będzie dotyczyło wystąpienie.
Zgłoszenie nie jest równoznaczne z udzieleniem głosu na sesji Rady Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy. Decyzję w tej sprawie podejmuje osoba przewodnicząca obradom w danym punkcie porządku obrad. W dniu sesji otrzymacie Państwo link do zdalnego posiedzenia sesji.
Jednocześnie Wydział Obsługi Rady Dzielnicy Targówek informuje, że zgłoszenie się do debaty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie i upublicznienie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, wizerunku oraz treści wypowiedzi.