Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM)
To nowa struktura organizacyjna i nowa jakość usług w dzielnicach m.st. Warszawy, wzorowana na standardach Unii Europejskiej. Celem uruchomienia WOM było ujednolicenie pracy i podniesienie jakości obsługi mieszkańców w zakresie spraw indywidualnych, wymagających decyzji administracyjnych. Zadaniem WOM jest obsługa mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawanie dokumentów. Pracownicy WOM nie rozpatrują spraw merytorycznie i nie podejmują decyzji administracyjnych.
Nasz adres:
00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
Naczelnik wydziału:
Hanna Stańczak
tel. 22 44 38 711
pok. 119 (I piętro)
e-mail: hstanczak@um.warszawa.pl
Informacja:
telefon: 22 44 38 727
e-mail: targowek.urzad@um.warszawa.pl
System rezerwacji on-line: rezerwacje.um.warszawa.pl
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
W Wydziale Obsługi Mieszkańców:
- załatwisz sprawy w jednym miejscu
- otrzymasz formularze wniosków i pomoc przy wypełnieniu
- uzyskasz informacje o procedurach realizacji spraw w Kartach Informacyjnych dostępnych w Urzędzie lub on-line w portalu Warszawa 19115
- znajdziesz przejrzyste procedury i przyjazną atmosferę
- zostaniesz obsłużony profesjonalnie, kompetentnie i uprzejmie
Jeśli nie wiesz, jak załatwić sprawę:
- Zapytaj pracownika w Punkcie Informacji
- Zadzwoń pod numer telefonu: 22 44 38 727 lub 19115
- Wejdź na stronę internetową Warszawa 19115
Jeśli wiesz, jak załatwić sprawę:
- Pobierz formularz wniosku na realizację sprawy w Punkcie Informacji Urzędu Dzielnicy
- Wypełnij formularz
- Dołącz wymagane dokumenty
- Pobierz bilet z numerkiem do kasy, dokonaj opłaty gotówką lub kartą (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) albo na konto
- Pobierz bilet z numerkiem do właściwego stanowiska